franmorkertillljuset.blogg.se

En blogg om min kamp med psykisk ohälsa och kronisk fysisk värk.

Panikångest

Kategori: Nutid 2017

Det gör ont i kroppen av all ångest. Tidigare har det varit värst på kvällarna men dem sista dagarna har det varit konstant. Fick en ny medicin igår som jag ska ta vid ångest. Hjälper inte alls. Att skära mig hjälper inte heller. 
Tårarna är ständigt nära men jag trycker ner dem. Jag vågar inte släppa ut det som behövs. Jag är så oerhört rädd för att få en panikångestattack. Sist jag fick det var för ca två månader sen och det var så vidrigt. Grät, hyperventilerade, kroppen skakade och jag blev okontaktbar. Det var så vidrigt. Jag är dessutom själv ganska mycket nu och jag klarar inte att ta mig igen en sån attack själv. 
Jävla ångest! Jävla liv! 
Kommentera inlägget här: