franmorkertillljuset.blogg.se

En blogg om min kamp med psykisk ohälsa och kronisk fysisk värk.

Saknaden

Kategori: Nutid 2017

Jag saknar honom så! Emellanåt vet jag inte vad jag ska ta mig till. Vill så gärna ringa och höra hur det är med honom. Fasen, vad jag hatar det här. Han är första killen jag någonsin har litat på och jag känner mig sviken. Men självklart ska han inte vara med mig för min skull. Det skulle ju inte funka. Jag förstår bara inte vad som hände. Hur fort livet vände. Förstår inte hur jag någonsin ska kunna släppa in någon annan. 
Han lärde mig så mycket om mig själv. Jag hoppas jag lärde honom något.
Jag är så less på att han är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. Så less på att jag hela tiden går runt och hoppas på att han ska höra av sig och säga att han ångrar sig. Vill flytta fram mig själv i tiden så jag slipper den här smärtan. 
 
Kommentera inlägget här: